Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Warsztaty dla dzieci - szyjemy ręcznie!

Nie było mnie jakiś czas kochani, ale nie próżnowałam. Pojawiły się dla mnie nowe możliwości rozwoju i realizacji swojej nauczycielsko - twórczej natury. Otrzymałam propozycję poprowadzenia warsztatów dla dzieci podczas ferii zimowych na Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Początkowo miały to być tylko 2 zajęcia w ferie zimowe, ale zainteresowanie było tak duże, że z dwóch zrobiły się cztery.
Było cudownie! Przypomniałam sobie, jak bardzo lubię pracę z dziećmi. One są takie zdolne, twórcze, tak łatwo się uczą i w swym działaniu stają się samodzielne i oryginalne!
Oto kilka fotek z  tych 4 warsztatów.



Byliśmy też na drugiej stronie Kuriera Szczecińskiego :)
















ZAPRASZAM NA KOLEJNE WARSZTATY W MARCU - uszyjemy króliczki i ptaszki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz