Obserwatorzy

piątek, 18 stycznia 2013

Sowy, sowa,sówka, sóweczka

Kochani sowy to magiczne, tajemnicze zwierzęta, któż ich nie kocha? Kiedyś uszyłam córce sowę, bo bo widziała sówki przytulanki w necie i też zapragnęła mieć sówkę w swojej pluszowej kolekcji, druga powstała tak przy okazji, a kolejne, bo mnie o to prosiliście... Pokochałam je całym sercem... Często ostatnio wyskakują spod mojej igły :)


Sowa Tosi

Sowa Kasi


Sówki  małego chłopczyka, który został właśnie dużym bratem, oraz jego siostrzyczki Idalii
A to mała Ida ze swoją sówką - dziękuję mamie za zdjęcie :)
Sówki czekające na swoich opiekunów

3 komentarze:

  1. Przecudne:-)...Szkoda,że nie mam forsy, zaraz bym je przygarnęła...hihi...dobra, lecę dalej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! W sam raz do przytulania! Pozdrawiam i czekam na znaki do skrzyknięcia się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 47 year-old Developer II Griff Govan, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Board games. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Bentley 8 Litre Sports Coupe Cabriolet. recenzja

    OdpowiedzUsuń