Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

Zmiany...

Pokażę wam jak w prosty i tani sposób zmieniłam wystrój swojego pokoju dziennego. Trochę to trwało, ale efekt końcowy mnie zadowala :)

Tak było 2 lata temu




Pomalowałam pokój na kolor ecru z jedną jagodową ścianą. Wyrzuciłam stary dywan i kupiłam szary -  kudłaty. Zrobiłam matrioszkowe obrazki z tkaniny. Uszyłam kremową narzutę,szare pokrowce na poduchy, które kolorem nawiązują do dywanu, oraz fioletową poszewkę z zielonym ptaszkiem, na małą poduszkę, no i zaanektowałam sobie dywanik, który zrobiłam latem, a który bidusi nie znalazł swojego  właściciela - teraz jest już na zawsze nasz ;)

Teraz lubię swój pokój, jest jasny i wydaje się większy
Koszt niewielki:
dywan -400zł
Farba -100
Pokrowce uszyłam z zasłony z ciucholandu -4zł
Narzuta uszyta z pościeli z ciucholandu  - 2zł
Dywanik z tkanin z ciucholandu 12zł
Obrazki z matrioszkami - koszt ramek 32zł, same obrazki wykonane z resztek tkanin
Poszewka na małą podusię z resztek tkanin - 4zł
Wiklinowy kosz na zabawki- stary, niepotrzebny już mojej mamie kosz na bieliznę - 0zł

Całkowity koszt 544zł - rozłożone na 2 lata modyfikacji :) A wnętrze zupełnie inne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz