Obserwatorzy

środa, 31 października 2012

LITERKI Z IMIENIEM NA ZAMÓWIENIE! Oryginalny prezent gwiazdkowy, urodzinowy... Okazyjna cena!

Ledwo żyję, spałam tylko 3 godziny, bo do 4 nad ranem robiłam na zamówione literki. Zlecenie dostałam wczoraj a miało być gotowe na dzisiaj rano.
Bezlitosny budzik niestety dzwonił o 7,00. Wstałam, było nieźle, ale kryzys powoli mnie dopada.
Czuję, że się starzeję. Gdzie te czasy, gdy wracało się z imprezy o 4 rano, spało do 7, szło na uczelnie, a potem znów impreza do wczesnych godzin porannych...i znów szkoła...

Oto efekt nocnej pracy :)
Literki mają około 28cm - duże i 24cm małe.

Posiadają wstążkowe pętelki z tyłu, by można je było zawiesić w pokoju dziecka.

Uszyte z tkanin bawełnianych , wypełnione, watą syntetyczna (wkład do poduszek). Można je prać w pralce w 30-40 stopniach Celsjusza.

Cioci, która je zamówiła przypadły do gustu, oby spodobały się nowej właścicielce i jej rodzicom!





Jeśli chcesz zamówić literki z imieniem, lub jakimkolwiek innym wyrazem, bądź zdaniem... Skontaktuj się ze mną, kolory i motywy ustalimy wspólnie.
Atrakcyjna, przedświąteczna cena promocyjna. Koszt 1 litery to teraz tylko 15zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz