Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

Warsztaty w Zamkowym "Zakątku ręcznych szyjątek"

Kolejne warsztaty z szycia ręcznego za nami :)

Zainteresowanie coraz większe, wracają do mnie dzieciaczki z poprzednich warsztatów. Czyli jest dobrze! Najwyraźniej i one i ich rodzice są zadowoleni, a to dla mnie największa radość.
Tym razem starsze dzieci uszyły słonie. Wyszły super! 
Przepraszam za kiepskie fotki, synuś poprzestawiał mi ustawienia w aparacie, a ja zorientowałam się niestety o wiele za późno.








A to już warsztaty dla przedszkolaków. Szyliśmy i ozdabialiśmy serduszko zawieszkę. Zajęcia były typowo maluszkowe z piosenkami dla dzieci w tle, gimnastyka rączek, rysunkami, tańcem no i oczywiście szyciem. Większość tych maluchów miała 4 latka








1 komentarz:

  1. Widać radochę na buziach, to najważnijesze wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń