Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

ŚwiętaŚwięta i po Świętach

Święta Bożego Narodzenia, to cudowny, wyjątkowy czas, spędzony z rodziną. Przygotowujemy się do niego solidniej, bardziej, szczególniej...  chcąc by był wyjątkowy także dla naszych bliskich.
Dlatego oprócz prezentów upolowanych w sklepach, jak co roku wykonałam małe co nie co własnoręcznie. Oczywiście wszystkie te rzeczy są recyklingowe :)

Dwustronny wieszak na 32 krawaty dla mojego taty


Okładka na notebooka dla Asi

Ptaszkowe pojemniczki na długopisy, kosmetyki... dla Oli i Asi


Mały fotoreportaż z wizyty Świętego Mikołaja ;)

ŚWIĘTA TRÓJCA w oczekiwaniu na św. Mikołaja

Szał prezentów

Kubuś niedowiarek - twarzą w twarz z Mikołajem, nie był już taki pewny siebie he he


Moje chore słoneczko z ukochanym tatusiem


2 komentarze:

  1. Piękne Święta, super prezenty! Niebawem wrzucę zdjęcia tych które ja zrobiłam (oczywiście zgapiłam się i nie wszystkie zostały uwiecznione). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) W tym roku tylko kilka prezentów zrobiłam, własnoręcznie, nie wszystkie tu pokazałam, bo podobne rzeczy już prezentowałam na blogu, część podarków kupiłam także od innych rękodzielników, a część w sklepie. Chętnie zajrzę i zobaczę Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń