Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

KOLOROWO - LITERKOWO

Jako, że jestem z wykształcenia pedagogiem wczesnoszkolnym, nie mogłam sobie darować i stworzyłam kolorowe literki do nauki czytania i pisania. 

Przetestowałam na mojej, zachwyconej nową zabawką, trzylatce.
Tosia zna już wszystkie litery alfabetu, więc dla niej jest powiększony zestaw, dzięki któremu może czytać i układać słowa i krótkie zdania :)
Można zamówić u mnie zestaw podstawowy -  alfabet  (pojedyncze litery) lub powiększony (podwójne litery). Mogę wykonać na zamówienie także indywidualne zestawy zawierające konkretne wyrazy, zdania, imię i nazwisko dziecka...
Literki mają 11 cm wysokości i są uszyte z dwóch warstw tkaniny bawełnianej, pomiędzy którymi znajduje się mięciutki polarek. Literki nadają się do prania w pralce w temperaturze 30 - 40 stopni Celsjusza
LITERKI, to świetny edukacyjny prezent pod choinkę i nie tylko.
Zapewnią świetną zabawę i bezstresową naukę dzieciom od roku do 6 lat, a i mój 8 latek chętnie bawił się z młodszą siostrą!








3 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł! zgapię i uszyje swojej małej - tak a'propo też Tosi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo, cieszę się, że mogłam zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecałam, zostawiam ślad :) Literki są obłędne, nie wiem jak Tobie tak prosto wychodzą...moja maszyna ma z tym problem (albo ja i mój astygmatyzm :P) A córę masz superaśną! Pozdrawiam i ściskam Aszka.

    OdpowiedzUsuń